Четвер, 08 грудня 2016
міст

Вже кілька тижнів черкащани перебувають у тривожному очікуванні – закриють чи ні на ремонт міст через Дніпро, а якщо минеться, то чи не буде гірше? Про його аварійний стан ще наприкінці березня нагадали народні депутати Ганна Гопко, Павло Кишкар та Остап Єднак.

У часи, коли черговий „Караул!“ лунає на кожному кроці, в оперативне реагування відповідальних осіб вірилося не надто. Та ба – невдовзі на дамбу виїхав заступник голови Черкаської ОДА Сергій Овчаренко і підтвердив: ситуація зі шляхопроводом справді вкрай кепська. Подальші аргументи пролунали з вуст начальника служби автомобільних доріг у Черкаській області Юрія Нестеренка – конструкція мосту металева, зроблена решіткою, в яку покладені бетонні плити. Вони не закріплені, тому при кожному наїзді багатотонної фури починають вібрувати. А фур таких за добу прогодять сотні, на обмеження в 40 тонн ніхто не зважає. Це призводить до руйнування плит, їх викришування, а далі й до провалів недалеко. А загалом міст, уведений в експлуатацію ще 55 років тому, не був розрахованим на такі навантаження. Тепер усі 1174 метри небезпеки будуть ретельно обстежені профільною комісією, яка винесе свій вердикт. Утім, вже зараз йдеться про заміну 90% плит, яких усього більше двох тисяч.

most 2

Все це дуже нагадує ситуацію 2009 року. Нагадаємо, 19 травня за аналогічних форс-мажорних обставин авточастину мосту закрили на капремонт, а відновили рух 6 червня. Хоча тодішній начальник обласної служби автомобільних доріг Бахтіяр Сапаєв не приховував – проблему вирішено частково і не більш ніж на 2-2,5 роки. А далі необхідно буде замінювати все і вся, а то й опори укріплювати.

most 3

Минуло сім. І ось цей критичний момент настав. На лихо – далеко не в найкращі часи з якого боку не подивись. Складно навіть уявити, у скільки може обійтися така реконструкція, якщо 2009-го кошторисна документація виводила 94,7 мільйони значно міцніших гривень. Але довелося задовольнитися 6,3 мільйонами, за які й були виконані невідкладні роботи.

Тож черкащани, зелені господарства яких знаходяться на Лівому березі, про всяк випадок знову починають вивчати розклад руху дизелів ст.Шевченка – Гребінка та ст. Шевченка – Драбів. Тоді, щоправда, на час ремонту Одеська залізниця виділила додаткові. Про перспективу робити гак у 150 км своєю машиною через Канів навіть думати не хочеться...

Черкаський міст будували упродовж 1959-1961 років: спочатку увели в експлуатацію його залізничну частину, потім автомобільну. Експлуатаційний ресурс із врахуванням агресивного середовища води та навантаження до 3 тисяч авто на добу (сьогодні 13 тисяч) визначили у 50 років. Ще до середини 1980-х планувалося спорудити новий міст, який виводив би на намивний острів Черкаси-2, а далі з міста-супутника – на дамбу в районі Панського. Цей шляхопровід проектували 1847-метровим завдовш та 25-метровим завшир. Передбачалося, що він матиме дві смуги по 3,75 метри для руху автомобілів, ще дві по 4 метри для громадського транспорту, роздільчу, запобіжну та два тротуари. Підмостовий габарит тут становив 16 метрів, що на 3,5 метри більше існуючого на „старому“ мосту. У цінах 1984 року новий транспортний перехід коштував понад 117 мільйонів карбованців.

Новини

Виталий Портников: Это была не драка. Это был неверный расчет.

15 листопада, 2016

В мире только 8 человек богаче нардепа Мельничука

30 жовтня, 2016

Казанский: в "ЛНР" 2 года воевали за зарплаты в 5 раз меньше, чем при "фашистах"

29 жовтня, 2016

Горбатюк: Генпрокуратура готовится выдвинуть новые обвинения экс-министру Лукаш

29 жовтня, 2016

Боевик "ДНР": Убитых россиян даже не хоронили

29 жовтня, 2016

Окупанти зазнали значних втрат під Авдієвкою

28 жовтня, 2016

РФ розмістила в Криму ракетний комплекс «Калібр», що може вразити будь-який об'єкт України – ГУР

28 жовтня, 2016

Нелегитимная Госдума РФ пригласит на свое заседание террористов

20 жовтня, 2016

Порошенко не потиснув руки Путіна у Берліні

19 жовтня, 2016

СБУ поймала админа сепаратистских групп в соцсетях (Видео)

19 жовтня, 2016

Группа INFORMNAPALM нашла подтверждение переброса спецназа РФ под Мариуполь

10 жовтня, 2016

СБУ затримала російського шпигуна

10 жовтня, 2016

Новый "распятый мальчик": сеть взорвало видео с безумным рассказом боевика ДНР

10 жовтня, 2016

Українські війська залишаються у Станиці Луганській

09 жовтня, 2016

Популярне

Останні статті

Виталий Портников

Виталий Портников: мне не жаль Константина Аркадьевича Райкина и я не считаю, что его вопль о помощи стоит хоть какого-то серьезного внимания

30 жовтня, 2016
Міський голова Черкас Анатолій Бондаренко

Мер Черкас задекларував 7 авто при 26 тисячах гривень доходів

30 жовтня, 2016
Грынив

БПП предлагает ограничить доступ к электронным декларациям чиновников

29 жовтня, 2016
Артемий Троицкий

Артемий Троицкий: "герой из моторолы – как из говна пуля. И внешне жутковатый тип, и по деяниям – давно должен был на сковородке в аду жариться. Тем не менее, на безрыбье, как говорится, и жопа – соловей"

29 жовтня, 2016
Борис Акунин

Борис Акунин: Владимир Путин оказался менее умным человеком, чем я думал

29 жовтня, 2016
Россия не была переизбрана в Совет ООН по правам человека

Россия не переизбрана в Совет ООН по правам человека из-за военных преступлений в Сирии

28 жовтня, 2016
Путин - продукт пропаганды.

Чем Путин отличается от Гитлера

27 жовтня, 2016
Рінат Ахметов

Топ-10 найбагатших українців. Інфографіка

27 жовтня, 2016
"Фабрика тролів" у Санкт-Петербурзі

У Санкт-Петербурзі "фабрику тролів" закидали "коктейлями Молотова" (Відео)

27 жовтня, 2016
Медведчук

Медведчук відвідав форум у Сочі: сидів у першому ряду з Пєсковим і слухав Путіна, який критикував Захід (фото)

27 жовтня, 2016
Константин Боровой

Константин Боровой: на смену Путину придет еще один Путин

27 жовтня, 2016
Президент Украины Петр Порошенко

Порошенко обвинил Россию в агрессии против независимой Украины

27 жовтня, 2016
Ніхто, хто легально працює в Україні не зможе отримувати зарплату менше 3200.

На що вплине зростання мінімальної зарплати

27 жовтня, 2016

Номери газети у PDF